úterý 26. srpna 2014

Založení stránky

Ahoj,

po delším rozhodováním jsem se rozhodla si založit stránku na blogspotu, abych mohla s více lidmi sdílet, jak se mi vede v mé cestě za zdravým životním stylem, jaké mám nápady na recenze, co dělám či mám v soukromí.














Tak budu ráda za každé vaše komentáře, které mě i budou moci naučit co dělám či nedělám špatně a se naučit něčemu novému.

S pozdravem a přáním pěkného večera Le Ni.

16 komentářů:

  1. budeš mít blog jak na blogu, tak tady zároveň? teď nějak nevím, kam ti odepisovat na komentáře, ale když už jsem tu, hodím to sem :D
    --
    já se na maturák těším, ale zase závidím těm, co mají maturitu a přijímačky na vš za sebou :) i když ty máš před sebou taky krušný rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, budu tam i tady.
      Komentáře můžeš zanechávat dle toho, jaký článek tam i tady budou komentovat, což stejně nebudou, takže je to na tobě. :-)

      chápu,že se na to těšíš, taky jsem se tehdy těšila, ale občas mi to chybí :)

      Vymazat
    2. a psát budeš na každý blog jiné články? jestli si mám ve sledování nechat oba :)

      Vymazat
    3. Nech si na sledování oba, na každém bude něco jiného. ;)

      Vymazat
  2. Držím palce, Ja som tiež zmenila životný štýl a zo začiatku to bolo ťažké. Vzdať sa niektorých potravín a prinútiť sa cvičiť


    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za palce.:) Jj,když s tím začínáš,tak je to těžké,ale když vytrváš, tak to stojí za to.:)

      Vymazat
  3. Moc moc držím palce a těším se na další čtení od tebe, hned si dávám k oblíbeným, měj se moc krásně,
    Lucka

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za palce;) a další článek bude někdy o víkendu. :) Moc ráda se spřátelím. :)

      Vymazat
  4. Super, jsem ráda, že sis založila i blogspot:)) Těším se na další články!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,že jsi zavítala na mojí stránku na blogspotu, článek tu bude do konce týdne. :)

      Vymazat
  5. Držím palce, hodně štěstí! :)

    http://mywaytofitness.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já už se k tomu hubnutí přemlouvám dlouho,ale furt se nemůžu nějak donutit :). tak držím palce a doufám,že to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  7. jůů držím palce s blogem :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, taky mám nový blog, tak co se navzájem sledovat? :)
    Jinak držím palce^^
    http://carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. marryperry.blogspot.com
    Nechceš spřátelit?

    OdpovědětVymazat